Konoha Reppuu Technika ta polega na podcięciu nóg przeciwnika jest ona zależna od naszej szybkości. Może być bardzo skuteczna jeżeli ktoś doskonale opanował szybkość i celność połączoną z jakimś stylem walki. Typ: TaiJutsu Ranga jutsu: [ D ]
Ushiro Hi-Ru Kopnięcie wykonanie piętą. Następnie możemy wrócić do pozycji wyjściowej lub kopnąć przeciwnika drugą nogą. Typ: TaiJutsu Ranga jutsu: [ D ]
Konoha Senpuu Kopnięcie przeciwnika za pomocą szybkiego obrotu , jest zależne od szybkość i celności. Obrót może się zacząć już jakieś 5 metrów przed przeciwnikiem. Typ: TaiJutsu Ranga jutsu: [ D ]
Konoha Shoufuu Za pomocą tej techniki możemy wytrącić broń z ręki przeciwnika lub wybić go w powietrze. Technika wykonywana poprzez kopnięcie od dołu do góry. Typ: TaiJutsu Ranga jutsu: [ D ]
Konoha Gouriki Senpuu Technika podobna do Konoha Senpuu. Jednak zamiast jednego uderzenia po serii obrotów wykonujemy parę kopnięć. Typ: TaiJutsu Ranga jutsu: [ C ]
Shishi Rendan Technika wymyślona przez Sasuke Uchiha. Polega na wybiciu przeciwnika w powietrze, po czym w górze wykonujemy uderzenie nogą. Następnie ręką, po czym spadając łapiemy go i tuż przy samej ziemi wykonujemy uderzenie nogą, które ma zwiększyć siłę zderzenia z podłożem. Typ: TaiJutsu Ranga jutsu: [ C ]
Taren Kyaku Technika podobna do Taren Ken, różnica jest taka, że ciosy są wykonywane nogą. Typ: TaiJutsu Ranga jutsu: [ C
Konoha Dai Senpuu Trzeci a za razem najsilniejszy chwyt z rodziny Senpuu. Po serii szybkiego biegu wokół przeciwnika pojawiamy się przy nim i wykonujemy kilka kopnięć w przeciwnika, które mają wybić go wysoko w góre. Typ: TaiJutsu Ranga jutsu: [ B ]
Omote Renge Technika wykonywana w powietrzu. Technika ta polega na unieruchomieniu (owinięciu np: bandażem) przeciwnika. Po czym łapiemy go i razem z nim kierujemy się głową w dół, następnie tuż przy samej ziemi przed uderzeniem odskakujemy od niego. Za jej pomocą otwieramy 1 bramę (brama początku) Typ: TaiJutsu Ranga jutsu: [ B ]
Ura Renge Technika podobna do Omote Renge. Tym razem przeciwnik jak i osoba używająca tej techniki razem uderzają w ziemie. Jest to tak zwany miecz obusieczny. Za jej pomocą otwieramy 2 bramę (brama uzdrowienia) Typ: TaiJutsu Ranga jutsu: [ A ]
Hayabusa Otoshi Skuteczna tylko jeśli przeciwnik znajduje się w powietrzu . Obejmujemy przeciwnika nogami i rękami w taki sposób, aby nasze głowy były po przeciwnej stronie i jego głowa była skierowana w dół, a potem utrzymujemy taką pozycję do chwili kiedy przeciwnik uderzy głową w jakąś przeszkodę (możemy celować w twardsze niż ziemia obiekty, np. w skały). Typ: TaiJutsu Ranga jutsu: [ B ]
Tsuuten Kyaku Zadajemy potężnego kopniaka, który jest w stanie zrobić ogromny lej w ziemi, a nawet zabić słabego shinobi Ranga jutsu: [ A ]
Suiken Kempou Styl 'pijanego mistrza'. Upijając się, nagle stajemy się mistrzami TaiJutsu. Robimy nieprzewidywalne ataki i samoczynnie się bronimy. Typ: TaiJutsu Ranga jutsu: [ A ]
Kage Buyou Wykopujemy przeciwnika w górę, a następnie szybko pojawiamy się pod nim i możemy zrobić z nim praktycznie co chcemy - tj. przeciwnik nie może się poruszać. Typ: TaiJutsu Ranga jutsu: [ B ]
Asa Kujaku Żeby użyć tej techniki potrzebna jest do tego otwarta 6 brama (brama widoku) Technika ta jest praktycznie techniką kończącą walke(przeciwnik umiera albo nie jest w stanie się ruszać). Asa Kujaku polega na serii potężnych ciosów pięścią. Ciosy te są tak szybkie i tak silne, że podczas ruchu wokół pięści tworzy się otoczka z ognia. Końcowy efekt przypomina wachlarz ognistych pocisków(podobne do rozłożonego ogonu pawia) Typ: TaiJutsu Ranga jutsu: [ S ]
|