Seppaku no Jutsu- użytkownik wysyła silny wstrząs psychiczny mając na celu osłabienie przeciwnika jednocześnie sugerując mu (przeciwnikowi) np strach, niepokój, można w ten sposób kogoś zdekoncentrować Koszt : 2000 Ranga : B
Shounin Riaru- technika umożliwia zobaczenie chakry, przydatne jeżeli walczy się przeciw klonom, gdyż można odróżnić je od właścicieli Koszt : 150 Ranga : C
Sharingan Soufuusha Sannotachi koszt 2000 Ranga : B technika dzięki której można kontrolować trajektorię lotu broni, używane zazwyczaj gdy do broni jest przyczepiona linka, można kogoś przywiązać do np drzewa. W takiej sytuacji użytkownik jest bezbronny i można go wykończyć jakimś jutsu (zazwyczaj jest to Housenka No Jutsu). Mogą używać osoby z pierwszym poziomem sharingana
Magen: Kyouten Chiten - Technika ta wymaga sharingana i dzięki niemu jesteśmy wstanie zmienić się miejscem z daną osobą , która użyła na ans Gen jutsu. Możemy bez problemu odwrócić losy walki. koszt 2500 Ranga : A
Techniki związane z Mangekyou Sharingan
Amaterasu koszt 3000 Ranga : S Nazywana również "Boginią Słońca". Technika pozwala użytkownikowi za pomocą czarnego ognia pochłonąć dosłownie wszystko co jest w zasięgu użytkownika, ognia nie można zgasić. Jedna z najsilniejszych technik klanu Uchiha, jeżeli nie najsilniejsza
Tsukuyomi koszt 3000 Ranga : S Użytkownik zabiera osobę która spojrzy mu w oczy do świata "Podziemnego Księżyca" gdzie przeciwnik jest na łasce użytkownika. To miejsce nie jest ograniczone czasem ani przestrzenią, ktoś może odczuwać ból tygodniami a w "prawdziwym świecie" może minąć zaledwie kilka sekund. Przeciwnik po takiej technice zazwyczaj mdleje i ma poważne uszczerbki na psychice.
Susanoo RAnga : S koszt: 4000 ciało użytkownika pokrywa chakra (coś podobnego do Naruto jak korzysta z chakry Kyuubiego) tworząc dużego potwora z mieczem (Totsuki, inaczej Sakegari) który może zapieczętować na wieczność w iluzji niebiańskiego snu wszystko co przebije. Użytkownik po tej technice traci wzrok nieznana nazwa techniki Kaki
|