Chidori Ranga:A koszt 3000 Jest to Technika autorstwa Kopiującego Ninja Kakashiego.Po wykonaniu odpowiednich pieczęci składamy dłonie i kumulujemy w ręce Charę, która się uwidacznia. Atak ten w zetknięciu z jakąś barierą czy przeciwnikiem przebija to w co uderzy. Technika jest stosowana żeby zabić. Przy jej wykonywaniu słychać charakterystyczny świergot od, którego wzięła się nazwa „świergot tysiąca ptaków”.
Chidori Current [Raiton] Ranga:S koszt 5000 Jest to rozwinięcie Chidori Nagashi jednakże atak ten ma całkiem odmienne zastosowanie. Shinobi porusza się w wytworzonych przez siebie piorunach dzięki czemu przemieszcza się z błyskawiczną prędkością.
Chidori Nagashi Ranga:S koszt 5000 To Jutsu jest jednocześnie bardzo silną obroną oraz atakiem. Użytkownik techniki używa Chidori całym ciałem wywołując w ten sposób teren wokół siebie silnymi wyładowaniami elektrycznymi. Dzięki niej można się nie tylko skutecznie obronić lecz także zaatakować jednocześnie kilka osób zakładając że są w zasięgu wyładowań elektrycznych. Jest to jedno z potężniejszych Jutsu typu Raiton.
Chidori Senbon Ranga:S koszt 3500 Ta odmiana Chidori wytwarza elektryczne Senbony po czym po machnięciu ręką po czym znaczna ich ilość leci w stronę przeciwnika. Posiadają one właściwości Chidori.
Chidori Ensou (Sword) Ranga:S koszt 4000 Technika tworzy miecz przez, który przepływa Chidori. Miecz ten może się wydłużać oraz porazić prądem.
Chuusuusei Biribiri Ranga:C koszt 1500 Jest to impuls elektryczny, który wysyłamy po dotknięciu nerwu znajdującego się z tyłu głowy. Sygnały przesyłane przez układ nerwowy ofiary są zaburzone tzn. jeśli oponent chce ruszyć prawą ręką rusza lewą nogą itd.
Gufutenka Ranga:A koszt: 3000 W dłoniach użytkownika pojawiają się dwa małe pioruny, którymi można zaatakować przeciwnika z daleka.
Ikazappu Ranga:A koszt 2000 Użytkownik Techniki wytwarza w rękach małą kulę rozładowań elektrycznych, która przy dotknięciu przeciwnika może Go porazić.
Kirin Ranga:S koszt 8000 Żeby wykonać Jutsu wymagane są sprzyjające warunki atmosferyczne w postaci burzowych chmur bądź też gdy warunki atmosferyczne są niesprzyjające trzeba najpierw wystrzelić w niebo Gouryuuka, kule podgrzewają atmosferę tworząc burzowe chmury.Później Shinobi wytwarza Chidori, po czym unosi rękę do góry, następnie zyskuje panowanie nad potężnym i niezwykle trudnym do uniknięcia atakiem błyskawicy.
Matatenka Ranga:A koszt 2500 Ta technika sprawia że w miejsce jakie sobie zażyczymy spadają cztery błyskawice z czterech stron.
Gian Ranga: B koszt 3000 Technika tworzy w naszych ustach silny ładunek elektryczny, który następnie wypluwamy w przeciwnika.
Rai No Tate Ranga:A koszt 2000 Użytkownik wytwarza przed sobą tarczę elektryczną, którą trudno zniszczyć.
Rai Tate No Kireme Ranga:A koszt 2500 Jest to rozwinięcie Rai No Tate. Tarczę po stworzeniu możemy wystrzelić na przeciwnika. Niestety pocisk leci tylko w linii prostej.
Raigeki No Yoroi Ranga:B koszt 2000 Shinobi wytwarza prąd elektryczny, który go otacza tworząc tym samym zbroję. Naturalnie dotknięcie jej skutkuje porażeniem.
Raikingen Ranga:B koszt 2000 Shinobi tworzy miecz elektryczny, który potrafi porazić przeciwników. Miecz ten naturalnie ma również zwykłe zastosowanie.
Raikyuu Ranga:C koszt 2000 Użytkownik techniki kumuluje w rękach bądź jakiejś broni Chakrę, która formuje się w elektryczną kulę. Gdy kula jest już uformowana można ją wystrzelić w przeciwnika.
Rairyuu no Tatsumaki Ranga:A koszt 2500 Jest to efektywne i efektowne Jutsu. Shinobi zaczyna obracać się po czym powstaje wielkie tornado elektryczne wyglądające jak smok. Smok uderza w wybrane miejsce siejąc spustoszenie. Niestety Rairyuu najlepiej używać podczas burzy, gdyż gdy jej nie ma Jutsu zużywa sporo Chakry.
Raiseishi Ranga:C koszt 1500 Shinobi wpuszcza do broni prąd sprawiając że przy zetknięciu z przeciwnikiem oprocz zwykłych obrażeń otrzymuje on porażenia.[color]
Raizou Ikazuchi no Kiba Ranga:C koszt 2000 Jest to Technika wyładowań elektrycznych. Shinobi wytwarza małe elektrowstrząsy.
Raizou Senpuu no Jutsu Ranga:C koszt 2000 Technika tworzy dwie małe trąby powietrzne zawierające w sobie małe wyładowania elektryczne. Technika może oszołomić, porazić i odrzucić przeciwnika.
Sen Denki Dekiru Ranga:C koszt:1500 Shinobi kręci palcami wskazującymi wytwarzając trzy elektryczne dyski, które następnie zostają wystrzelone w przeciwnika. Dyski te są nawet w stanie przeciąć przeciwnika. Dyski lecą z dużą prędkością.
Jibashi [Raiton] Ranga:A koszt 2500 Shinobi wytwarza z obuszków palców wyładowania elektryczne, które po chwili łączą się w jedno wielkie wyładowanie elektryczne mogące porazić i oszołomić przeciwnika. Jutsu działa na dość dużej przestrzeni.
Denki Kai Ninja wysyła małych ładunków elektrycznych w stronę wroga , który może go lekko zranic. ładunek jest słaby , jednak gdy wyśle się ich co najmniej 3 , słaby ninja zostanie porażony na jedną turę. Jeżeli wróg jest mokry jeden słaby ładuneczek może porazić nawet wytrwałych jouninów , jednak nie trwa to długo ranga D koszt : 500
Denki Raiga Ninia wysyła przed siebie falę wyładowań elektrycznych, porażającą przeciwników. Fala nie jest silna , jednak może porazić wroga na jedną turę uniemożliwiając ruch. Jeżeli przeciwnik jest mokry , jutsu może go nawet zabić. ranga C koszt : 2000
Denki Shingai Ninja otacza się strefą z elektronów która porażają każdego kto się zbliża. Porażenia nie są groźne jednak mogą porazić , na jedną do dwóch tury i zranić wroga ranga C koszt : 250
Seishou Kakuhan ninja tworzy bicz z "błyskawicy" którym może unieruchomić przeciwnika i porazić go ranga B koszt: 3000
Kuchiku Ryoku no Hirate ninja tworzy w ręce niemal śmiertelny ładunek elektryczny który następnie może przesłać do dowolnego przewodnika, który razi wszystkich co mają z nim kontakt z wyjątkiem osoby wykonującej technikę, ranga A koszt : 3500
Zansatsu Arashi no Jutsu ninja wywołuje burzę którą potrafi kierować , czas trwania tej burzy jest nieograniczony , jednak można ją rozproszyć innym jutsu , lub użytkownik sam może ją odwołać. ranga S koszt: 6500
|