Atsugai [Fuuton] koszt: 3000 Ranga : A Gdy wykonujemy tą technikę, wypluwamy z ust dużą ilość powietrza, która po trafieniu w ciało stałe "wybucha" powodując olbrzymią falę uderzeniową, która jest w stanie wyrwać najwyższe drzewa z korzeniami i spowodować wiele ran ciętych.
Daitoppa [Fuuton] koszt 2000 Ranga : C Technika ta tworzy bardzo silny podmuch wiatru, którzy może "zdmuchnąć" wrogów. Używane przeważnie do osłabienia przeciwnika, który musi się nieźle natrudzić, by ustać w miejscu. Potrafi wzmocnić najsłabsze techniki katon do wysokiego poziomu.
Dai Kamaitachi No Jutsu [Fuuton] koszt 2500 Ranga : B Dzięki tej technice tworzymy silny podmuch wiatru zdolny przecinać nawet stal. Dobra technika do jednoczesnego ataku i trzymania przeciwnika na dystans. Dodatkowo można nią odbić atak dźwiękowy. Do wykonania zalecany jest wachlarz.
Kaze No Yaiba [Fuuton] koszt 1500 Ranga : D Technika ta polega na skupienie w palcach chakry i następnym wypuszczeniu jej na wroga pod postacią skupionego, płaskiego "dysku wiatru. Technika śmiertelna przy bliskim trafieniu (<1m), ale nawet ze średniej odległości może zostawić na nas pamiątkę w postaci sporej blizny.
Kamaitachi No Jutsu [Fuuton] koszt 1500 Ranga : C Technika polega na wypuszczeniu sporego wiru powietrza na wroga. Jeśli wróg wpadnie w wir, otrzymuje rany cięte.
Kaiten Shuriken koszt: 20 za 1 shuriken Ranga : E Technika ta polega na otoczeniu shurikenów swoją chakrą, wskutek czego można nimi kierować podczas lotu dodatkowo zwiększając ich ostrość.
Kamikaze koszt: 3000 Ranga : A Technika ta tworzy 3 małe trąby powietrzne, które po chwili łączą się w wielkie tornado. Może zadać wiele ran ciętych, jednak minusem jest to, że technika jest skuteczna tylko na małym obszarze.
Kami Oroshi koszt: 2500 Ranga : B Technika polega na wypuszczeniu sprzed rąk małej trąby powietrznej, która może rozpruć wroga na wiele kawałeczków.
Mugen Sajin Daitoppa [Fuuton] koszt 2500 Ranga : B Technika ta polega na wypuszczeniu z ust olbrzymiej ilości powietrza, wśród którego jest wiele pyłku, który pozwala zadać minimalne obrażenia klonom, powodując ich zniknięcie. Dodatkowo można zamrozić wodę tą techniką.
Kaze no Yoroi [Fuuton] koszt 2000 Ranga : C Dzięki tej technice możemy stworzyć silne tornado wirujące wokół nas. Tornado rani przeciwników w około, ale w zamian znacznie skraca nam pole widzenia.
Tatsumaki no Jutsu [Fuuton] koszt 2000 Ranga : C Technika ta polega na przyzwaniu tornada, które niszczy wszystko na swojej drodze.
Renkuudan [Fuuton] (tylko sumon, albo demon) koszt 4000 Ranga : S Technika ta polega na skupieniu sporej ilości chakry w płucach, a następnie wypuszczeniu jej pod postacią kuli powietrza we wroga.
Fuusajin [Fuuton] koszt 1500 Ranga : D Technika polega na wypuszczeniu w stronę wroga dużej fali powietrza, która zawiera wiele pyłków. Praktycznie każda powierzchnia, która jest świadkiem użycia tej techniki staje się niezwykle śliska.
Kuchiyose Kirikiri Mai koszt 2500 Ranga : B Za pomocą tej techniki przywołujemy łasicę z kasą która pomaga nam w walce, używając technik Fuuton. Łasica ma 1000 PCh.
Fuuton, Rasenshuriken [Fuuton] koszt 8500 Ranga S Niewiarygodnie silne jutsu wiatru. Koncentrujemy chakre w ręce, nadając jej kulisty kształt, a następnie dodając naturę wiatru. Bezpośrednie trafienie we wroga kończy się jego śmiercią lub stanem krytycznym. Minusem jest to, że technika zadaje obrażenia również nam.
Juuha Shou [Fuuton] koszt 2500 Ranga : B Technika ta polega na skupieniu w dłoni sporej ilości chakry. Następnie, krótkim machnięciem posyłamy ją na wroga. Płaska fala jaką wytwarzamy jest zdolna przeciąć budynki.
Juuha Reppuu Shou [Fuuton] koszt 3000 Ranga : A Technika ta polega na stworzeniu trójpalczastej dłoni, która po zderzeniu się z czymś wywołuje ogromne zniszczenia.
Hanachiri Mai [Fuuton] koszt 2500 Ranga : B Technika ta polega na stworzeniu dużego, szybko wirującego tornada, które ma za zadanie uderzyć w przeciwnika poważnie go raniąc.
Butoukai No Jutsu [Fuuton] koszt 2000 Ranga : C Wypuszczamy w kierunku wroga małą kulke z wiatru połączonego z chakrą. Gdy już ją uformujemy możemy strzelać w przeciwnika... jej siła jest duża.
Kaze Assasuki ninja za pomocą kontroli wiatru przygwożdża wroga do siany ranga D koszt 400
Kaze Shuuha przy pomocy broni zostaje wysłany silny atak wiatru który nie zależnie od tego czy trafi w przeciwnika czy nie- znika ranga C koszt 1000
Ikuza Fae ninja tworzy prądy powietrza które unoszą go i przeciwnika. Może je dowolnie kontrolować ranga C koszt 1500
Shuuha Bunshin no Jutsu technika taka jak Kaze Shuuha, tyle że powstają dwie fale ranga B koszt 3000
Koutetsu technika zbroi. Możemy uzbroić nasze ciało i atakować wiatrem który nas otacza ranga A koszt 5000
waliki z wachlarzem
Ichi no Hoshi użytkownicy uwalniają zapieczętowaną czakrę w wachlażu w postaci słabych fal udeżeniowych ranga d koszt 200
Kaze Kawarimi no Jutsu niemal w 100% unikamy ataku, kużytkownik rozpływa się w poiwetrzu i pojawia w innym miejscu ranga d koszt 1500
Kaze Touben fala powietrza amortyzująca upadek renga C koszt 2000
Kaze Katto fala powietrza mająca na celu wywrucenie przeciwnika ranga d koszt 1000
Kaze Jiten tworzy mini tornado ranga b koszt 4000
Kaze Nami Technika może być wykonana nawet z zamkniętym wachlarzem. Użytkownik rozsyła wokół siebie falę wiatru, która nie dość, że atakuje wszystkich wokół, to jeszcze jest w stanie powstrzymać lecącą w naszą stronę ranga B koszt 4000
Kaze Sousaku ninja wysyła wiatr który lokalizuje położenie innych ninja , technika bardzo przydatna w terenie. Jednakże w obszarze leśnym traci ona moc i obaszar działania jest bardzo mały. ranga B koszt : 2500
Kaze Enjin Technika polega na zaatakowaniu przeciwnika kilkoma falami w kształcie kół. Koła są szybkie , jednakże lecą w linii prostej i gdy raz się ujrzy to jutsu można bez problemu przewidzieć co to jest. Ktoś o wysokiej randzie zanalizuje to już po pierwszym kole. ranga B koszt: 1500 za koło ( min 3 koła muszą być)
Kaze Ryu Użytkownik wysyła falę powietrza, która zmienia się w smoka. Takim smokiem można sterować, a nawet atakować nim po kilka razy. Trzeba pamiętać , że podczas sterowania smokiem , nie można się zbytni ruszać i unikać , a rozproszenie spowoduje zniknięcie bestii. ranga A koszt: 5500+ 750 za post
Kaze Kangoku tworzy tornado w którym zamyka przeciwnika. Ninja nie ma szans na wydostanie się z niego( to tylko przenośnia). Po zakończeniu ataku osoba która wpadła w to jutsu nie jest w stenie walczyć. Trzeba pamiętać o tym , że wir kosztuje mnóstwo chakry , a stworzenie go trochę trwa. ranga S koszt: 7500 + 1000 każdy post utrzymania
Kaze Kujiku po zastosowaniu Kaze Kangoku ninja wysyła 3 fale uderzeniowe, które miażdżą jego przeciwnika. W wirze unik jest utrudniony , dlatego te fale są prawie śmiertelne. Bez połączenia z wirze są mnie gronie , gdyż lecą w linii prostej ranga S koszt: 2500 za falę
Shukai Sou zakazana technika niszcząca wiatrem wszystko na danym terenie. Wygląda to tak że po złożeniu pieczęci wykonujący dosłownie eksploduje nieszczącym wiatrem który jest w stanie zmiatać nawet wioski. Jednakże technika ta jest prawie samobójcza i zmęczony ninja może po prostu się nią zabić. Po jej wykonaniu , nie można już dłużej toczyć walki. Do zniszczenia wioski potrzebny jest dobry punkt , najlepiej w środku nie , żeby nie dało się nigdzie zwiać , bo próba zniszczenia murów i wioski raczej się nie uda. Ta technika zdecydowanie może być użyta przez postać tylko parę razy w ciągu życia , każde następne użycie przybliża postać do śmierci. Trzeba też pamiętać o tym , że jeżeli technika tego pokroju natknie się na jaką kol wiek obronę , to ją zniszczy , jednakże potem osłabnie i to o sporo( jeżeli obrona jest rangi A bądź S ). Plusem jest szybkość wykonania trwa to tylko 5 sekund ( na taką potęgę to mało) , jednakże najszybsi zdążą w tym czasie zabić przeciwnika. ranga S koszt 15000
|