Naruto-Center

Jest to gra oparta na podstawie popularnym anime Naruto


#1 2009-06-23 22:22:49

Shikamaru Nara

http://img57.imageshack.us/img57/6469/kagegu3.jpg

Zarejestrowany: 2009-06-23
Posty: 55
Punktów :   

Inne ninjutsu

Bushin no jutsu
Ranga: E
Podstawowe Jutsu klonowania. Tworzy z chakry iluzje użytkownika. Klony są niematerialne więc jedyne co mogą zrobić to odwrócić uwagę przeciwnika.
koszt 50 za klona





Doku Kiri
Ranga: D
Technika polegająca na wypuszczeniu z ust sporych ilości trującego gazu. Gaz może skutecznie powstrzymać przeciwnika choć silny wiatr czyni ją nieskuteczną.
koszt 1000




Fukumi Hari
Ranga: C
Technika tworząca w ustach igły z chakry, które następnie można wystrzelić w kierunku przeciwnika
koszt 1500






Gakure no jutsu
Ranga: C
Technika pozwalająca na przybranie kolorów otoczenia co skutecznie maskuje użytkownika.
koszt 1500





Hari Jizou
Ranga: B
Technika obronna. Po jej użyciu włosy rosną w szybkim tempie i oplatają ciało użytkownika stając się przy tym twarde i ostre. Pokazowa technika Jirayi
koszt 2000




Henge no Jutsu
Ranga: E
Jutsu umożliwiająca zmianę w inną osobę, lub przedmiot. Jest to dobra technika do maskowania się.
koszt 100

Hyoute
technika pozwalająca na bardzo dobrą orientacje w terenie
ranga d
koszt 100

Hien
Ranga: B
Technika polegająca na przelaniu własnej chakry w broń przewodzącą ją. Za jej pomocą shinnobi może przedłużyć, wyostrzyć, lub pogrubić swój oręż. Była to atutowa technika Asumy
koszt 2000(tylko z chakra o charakterze Fuuton)


Hiraishin No Jutsu
Ranga: A
Technika teleportacji. Shinnobi potrafi się przemieścić w miejsce gdzie znajduje się specjalna notka. Najprostszą metoda jest podczepienie notki do kunaia i rzucenie go. Następnie za pomocą tej techniki notka przyciąga nas do siebie z prędkością światła (36 000).
koszt 350 Pch


Ich Soushouryu
Wyskakujemy ze zwojem w powietrze. Po odpieczętowaniu wyrzucamy około stu broni różnego typu ze zwoju.
Ranga technik: C
koszt: 1000





Kuchiyose no Jutsu
Ranga B
Technika przywołania istoty/summona
koszt: 12000



Kuchiyose Kunai/Shuriken/Katana etc.
Przyzywa każdą istniejącą broń w każdej ilości.
Ranga technik: B
koszt: 3000



Kage Bushin no Jutsu
Ranga: A
Technika tworząca klony. W przeciwieństwie do zwykłych Bunshinów te są prawdziwym ciałem, więc mogą walczyć z przeciwnikiem. Doświadczenie zdobyte przez klony wracają do oryginału w chwili ich zniszczenia.
koszt 2000 za klona


Kagura shingan
potrafi rozpoznawać i wyczuwać czakrę innych co sprawia, że jest bardzo dobrym tropicielem. Można sprawić wybrana osoba będzie niewyczuwalna, czyli nie będzie się wyczuwało jej czakry
Ranga: A
koszt : 1000




Kai
Ranga: E
Jest to proste jutsu umożliwiająca wyrwanie sie z Genjutsu. Jednak nie można jej zastosować, gdy Genjutsu jest z rodzaju unieruchamiających.
koszt 100





Kaze no Tepppou

polega na przelaniu czary do broni, dzięki czemu można dowolnie kontrolować jej długość itp 9patrz kastety Asumy)
ranga: A
koszt : 500



Kawara Shuriken
Dzięki chakrze możemy kontrolować tor lotu przedmiotu lub poprostu poruszać nim bez wymogu dotykania, nawet na odległość. Przydatne do wytrącania przeciwnikowi broni z rąk.
Ranga: B
koszt 1500 za przedmiot



Kawarimi no jutsu
Ranga: E
Jedno z podstawowych Jutsu. Pozwala na podmianę z pobliskim przedmiotem celem uniknięcia ataku. Mimo iż w Anime zazwyczaj jest to pniak można się także podmienić z inną osobą (jeśli tego chce), przedmiotem, klonem (jego wola jest bez znaczenia) lub zwierzęciem (Jak podmiana Kakashiego z klonem Naruto podczas jego testu)
koszt 1000



Kinmuku Yaiba - Pozwala wykonać jeden bardzo silny cios bronią . Niestety po użyci danego ataku broń się rozpryskuje . Widać , że ktoś go używa gdyż broń zaczyna świeci się na złoto. Jeżeli atak trafi duże szanse , że przełamie nawet mocną obronę.
koszt 1500
Ranga : C



Kujaku Myouhou no Boogyo
Jutsu polega na wytworzeniu z chakry zbroi, która absorbuje ataki taijutsu, gujutsu i ninjutsu. Absorbuje tylko ataki słabsze i równe naszej randze.
Ranga B
koszt 1000


Kiroto no jutsu - Trzymaja specjalną kartę w ręku po użyciu tej techniki pojawi na się informacja o użytkowniku ( jego Ranga stan Chakry itp) żeby to wykona trzeba też widzieć trochę przeciwnika w akcji

koszt 1500
Ranga: D





Kuchiyose: Edo Tensei - Przywołuje się zmarłego człowieka. Trzeba byc w okolicy gdzie ciało jest pochowane (np. wioska) Wskrzeszona osoba ma pełen arsenał swoich byłych jutsu ale nie posiada pełnej inteligencji.

koszt 3500 za jedna osobę przywołaną (nie wspominam o ciele)
Ranga : S


Kuchiyose: Kunai/Shuriken - Technika pozwala przyzwać Shurikeny i kunaie na pole bitwy.

koszt 1500
Ranga : C



Kumoshin no Jutsu - Technika wymaga spokoju i ciszy. Pozwala się przenieść nam w dowolne miejsce na świecie. Jednak podczas walki trzeba znaleźć na to odpowiednią chwile gdyż bardzo łatwo przerwać tą technikę

koszt 2000
Ranga: B





Mizutensou no Jutsu - Za pomocą tej techniki jesteśmy w stanie ukryć się w wodze np ( w kałuży , małym jeziorku czy wielkim jeziorze)

koszt 2000 (tylko z chakra suiton)
Ranga: C


Menjo
Technika rozbrajająca przeciwnika. Polega na szybkim, pewnym i mocnym uderzeniu , przeważnie, ostrze tuż przy rękojeści broni.
ranga C
koszt: 500




Nawanuke no Jutsu - Technika polega na oswobodzeniu się ze zwykłego sznura. Bardziej zaawansowany przedmiot do więzienia danej osoby powinien uniemożliwić wykonanie tej techniki.

koszt 50
Ranga : E




Ni Soushouryu
Technika podoba do Ich soushouryu. wykorzystujemy dwa zwoje. Liczba wyrzuconych broni jest znacznie większa.
Ranga technik: A
koszt: 2000



Otodekata Hiroimono no Jutsu
Użytkownik poszerza zasięg swojego słuchu, przez co usłyszeć może wszystko
Ranga: C
koszt 3000

Pirritokuru
podnosi temperaturę wokół ciała przeciwnika co może powodować jego omdlenie
ranga d
koszt 50

Ranpu okeru Manako
technika pozwala na widzenie w ciemnościach, jednak oczy ninja świecą się jasno dzięki czemu łatwo go dostrzec
ranga d
koszt 40

Rasengan - Technika polegająca na rotacji Chakry. Każdy kto oglądał anime ją widział. Jest to potężne jutsu klasy S opanowane tylko przez 4 shinobi. Potrzeba do tego sporo chakry i dużych umiejętności

koszt 3500
Ranga S


Rashoumon
"Ostateczna obrona Orochimaru"
Kiedy przeciwnik używa potężnego ataku, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią
ranga A
koszt 3500 / można używać raz na 6h ( możliwość użycia 2 podczas jednej walki)

Sanjuu Rashoumon - Technika polega na przyzwaniu 3 potężnych bram ( defensywna). które są praktycznie niepokonalną obroną. Gdy zwykły Rashoumon jest nazywany obroną ostateczną ta technika jest 3X silniejsza. Tylko najpotężniejsze ataki są w stanie przez nią przebić ( nie obejdzie się bez mocy wyższych np Bijuu czy jakiś potężny itemek)

koszt 5500 / można użyć raz na 24h ( tylko 1 podczas walki )
Ranga : S





Shoushagan no Jutsu - Pozwala na całkowitą zmianę wyglądu. Bardzo ciężko rozpoznać kamuflującą się osobę i bez znajomości jego Charakteru jest to praktycznie niemożliwe

koszt 200
Ranga : B


Shunshin no Jutsu - Pozwala na szybkie poruszanie się ułatwia atak i obronę jest to podstawowe jutsu.

koszt 1000
Ranga : D


Sougu - Użytkownik wyskakuje w górę i otwiera zwój. Za pomocą Chakry odpieczętowuje jego zawartość (kunaie shurikenu różne bronie". Po tym Użytkownik atakuje taką masą broni swojego wroga technika bardzo ciężka do uniknięcia.

koszt 2500
Ranga : A



Souja Sousai no Jutsu - Samobójcza technika Orochimaru. Pozwala na odesłanie siebie i danej osoby do niebytu

koszt na probe wykonania techniki 3000 a później śmierć
Ranga : S


Suigadan - Polega na utworzeni z wody kolców. TEchnika możliwa do użycia tylko nad wodą.

koszt 2000 (tylko z chakra suiton)
Ranga : B


Sougu Tensakai
Po wyrzuceniu zwoju w górę składamy pieczęcie. Zwój się odpieczętowuje i spada niezliczona ilość broni. Technika niemal nie do obrony.
Ranga technik: S
koszt: 3000

Senbon no Chanto
Użytkownik po sklonowaniu się, wyrzuca w stronę przeciwnika iluzje samonaprowadzających się senbonów, które trafiają bezpośrednio w punkty witalne, bez względu w którą stronę zaczynał się ich lot. Po odbiciu czy zmianie kierunku w inny sposób automatycznie wracają na wcześniej wyznaczoną trasę.
Ranga A
koszt 4000

Tenpi no Mari
kumuluje kulę czakry pomieszaną z energią słoneczną. atak zadaje niewielkie obrażenia
raga c
koszt 1000

Tenpi Fu-Pu no Jutsu
ninja tworzy wokół siebie obręcz energii która może dowolnie kontrolować i odbijać ataki taijutsu
ranga c
koszt : 1500



Tajuu Kage Bushin no Jutsu - Masowe Cieniste Clony

minimalnie jest to 10 klonow i koszt 1500
Ranga : S



Tanukineiri no Jutsu - TEchnika polega na wymuszeniu snu na użytkowniku.

koszt 1500
Ranga C



Utsusemi no Jutsu - Technika polegająca na rozniesieniu swojego głosu na wszystkie strony. Przeciwnik nie wie gdzie się znajdujemy co ułatwia na atak i ucieczkę.

koszt 1500
Ranga : C




You
Użytkownik formuje chakre w skrzydła, dzięki którym może latać. ( + 10 szybkości ze skrzydłami). Skrzydła są wytrzymałe i potrafią przetrzymać wiele ataków.
Ranga: A
koszt: 2000 + 500 per post

Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
Użytkownik rzuca w stronę ofiary jednego shurikena z którego tworzą się duże ilości kopii tej broni.Wtedy atak jest jeszcze silniejszy.
Ranga: A
koszt 2500

Kage Shuriken no Jutsu
Użytkownik rzuca w stronę przeciwnika Shuriken ,którego cieniem jest drugi taki sam. Przeciwnik nie jest w stanie go zauważyć. Po uniknięciu pierwszego pojawia się następny, który zazwyczaj zadaje rany.
Ranga: D
Koszt 1500


----------------------------------Profil-------------------------------
klan: Nara
demon:
natura chakry: All
umiejętności:
specjalne umiejętności:
organizacje:   nie macie
ilość chakry: 10.000.000
kasa: 50.000
ekwipunek: 5 kunai i 5 shirukenów
artefakty: nie macie

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.orksworldrp.pun.pl www.swzp.pun.pl www.piszesz.pun.pl www.bakugan-nowa-vestroia.pun.pl www.astrayah.pun.pl