Naruto-Center

Jest to gra oparta na podstawie popularnym anime Naruto


#1 2009-06-23 22:04:36

Shikamaru Nara

http://img57.imageshack.us/img57/6469/kagegu3.jpg

Zarejestrowany: 2009-06-23
Posty: 55
Punktów :   

Jutsu Fuuton

Atsugai [Fuuton]
koszt: 3000
Ranga : A
Gdy wykonujemy tą technikę, wypluwamy z ust dużą ilość powietrza, która po trafieniu w ciało stałe "wybucha" powodując olbrzymią falę uderzeniową, która jest w stanie wyrwać najwyższe drzewa z korzeniami i spowodować wiele ran ciętych.


Daitoppa [Fuuton]
koszt 2000
Ranga : C
Technika ta tworzy bardzo silny podmuch wiatru, którzy może "zdmuchnąć" wrogów. Używane przeważnie do osłabienia przeciwnika, który musi się nieźle natrudzić, by ustać w miejscu. Potrafi wzmocnić najsłabsze techniki katon do wysokiego poziomu.


Dai Kamaitachi No Jutsu [Fuuton]
koszt 2500
Ranga : B
Dzięki tej technice tworzymy silny podmuch wiatru zdolny przecinać nawet stal. Dobra technika do jednoczesnego ataku i trzymania przeciwnika na dystans. Dodatkowo można nią odbić atak dźwiękowy. Do wykonania zalecany jest wachlarz.


Kaze No Yaiba [Fuuton]
koszt 1500
Ranga : D
Technika ta polega na skupienie w palcach chakry i następnym wypuszczeniu jej na wroga pod postacią skupionego, płaskiego "dysku wiatru. Technika śmiertelna przy bliskim trafieniu (<1m), ale nawet ze średniej odległości może zostawić na nas pamiątkę w postaci sporej blizny.


Kamaitachi No Jutsu [Fuuton]
koszt 1500
Ranga : C
Technika polega na wypuszczeniu sporego wiru powietrza na wroga. Jeśli wróg wpadnie w wir, otrzymuje rany cięte.


Kaiten Shuriken
koszt: 20 za 1 shuriken
Ranga : E
Technika ta polega na otoczeniu shurikenów swoją chakrą, wskutek czego można nimi kierować podczas lotu dodatkowo zwiększając ich ostrość.


Kamikaze
koszt: 3000
Ranga : A
Technika ta tworzy 3 małe trąby powietrzne, które po chwili łączą się w wielkie tornado. Może zadać wiele ran ciętych, jednak minusem jest to, że technika jest skuteczna tylko na małym obszarze.


Kami Oroshi
koszt: 2500
Ranga : B
Technika polega na wypuszczeniu sprzed rąk małej trąby powietrznej, która może rozpruć wroga na wiele kawałeczków.


Mugen Sajin Daitoppa [Fuuton]
koszt 2500
Ranga : B
Technika ta polega na wypuszczeniu z ust olbrzymiej ilości powietrza, wśród którego jest wiele pyłku, który pozwala zadać minimalne obrażenia klonom, powodując ich zniknięcie. Dodatkowo można zamrozić wodę tą techniką.


Kaze no Yoroi [Fuuton]
koszt 2000
Ranga : C
Dzięki tej technice możemy stworzyć silne tornado wirujące wokół nas. Tornado rani przeciwników w około, ale w zamian znacznie skraca nam pole widzenia.


Tatsumaki no Jutsu [Fuuton]
koszt 2000
Ranga : C
Technika ta polega na przyzwaniu tornada, które niszczy wszystko na swojej drodze.


Renkuudan [Fuuton] (tylko sumon, albo demon)
koszt 4000
Ranga : S
Technika ta polega na skupieniu sporej ilości chakry w płucach, a następnie wypuszczeniu jej pod postacią kuli powietrza we wroga.


Fuusajin [Fuuton]
koszt 1500
Ranga : D
Technika polega na wypuszczeniu w stronę wroga dużej fali powietrza, która zawiera wiele pyłków. Praktycznie każda powierzchnia, która jest świadkiem użycia tej techniki staje się niezwykle śliska.


Kuchiyose Kirikiri Mai
koszt 2500
Ranga : B
Za pomocą tej techniki przywołujemy łasicę z kasą która pomaga nam w walce, używając technik Fuuton. Łasica ma 1000 PCh.


Fuuton, Rasenshuriken [Fuuton]
koszt 8500
Ranga S
Niewiarygodnie silne jutsu wiatru. Koncentrujemy chakre w ręce, nadając jej kulisty kształt, a następnie dodając naturę wiatru. Bezpośrednie trafienie we wroga kończy się jego śmiercią lub stanem krytycznym. Minusem jest to, że technika zadaje obrażenia również nam.


Juuha Shou [Fuuton]
koszt 2500
Ranga : B
Technika ta polega na skupieniu w dłoni sporej ilości chakry. Następnie, krótkim machnięciem posyłamy ją na wroga. Płaska fala jaką wytwarzamy jest zdolna przeciąć budynki.


Juuha Reppuu Shou [Fuuton]
koszt 3000
Ranga : A
Technika ta polega na stworzeniu trójpalczastej dłoni, która po zderzeniu się z czymś wywołuje ogromne zniszczenia.



Hanachiri Mai [Fuuton]
koszt 2500
Ranga : B
Technika ta polega na stworzeniu dużego, szybko wirującego tornada, które ma za zadanie uderzyć w przeciwnika poważnie go raniąc.


Butoukai No Jutsu [Fuuton]
koszt 2000
Ranga : C
Wypuszczamy w kierunku wroga małą kulke z wiatru połączonego z chakrą. Gdy już ją uformujemy możemy strzelać w przeciwnika... jej siła jest duża.

Kaze Assasuki
ninja za pomocą kontroli wiatru przygwożdża wroga do siany
ranga D
koszt 400

Kaze Shuuha
przy pomocy broni zostaje wysłany silny atak wiatru który nie zależnie od tego czy trafi w przeciwnika czy nie- znika
ranga C
koszt 1000

Ikuza Fae
ninja tworzy prądy powietrza które unoszą go i przeciwnika. Może je dowolnie kontrolować
ranga C
koszt 1500

Shuuha Bunshin no Jutsu
technika taka jak Kaze Shuuha, tyle że powstają dwie fale
ranga B
koszt 3000

Koutetsu
technika zbroi. Możemy uzbroić nasze ciało i atakować wiatrem który nas otacza
ranga A
koszt 5000

waliki z wachlarzem

Ichi no Hoshi
użytkownicy uwalniają zapieczętowaną czakrę w wachlażu w postaci słabych fal udeżeniowych
ranga d
koszt 200

Kaze Kawarimi no Jutsu
niemal w 100% unikamy ataku, kużytkownik rozpływa się w poiwetrzu i pojawia w innym miejscu
ranga d
koszt 1500

Kaze Touben
fala powietrza amortyzująca upadek
renga C
koszt 2000

Kaze Katto
fala powietrza mająca na celu wywrucenie przeciwnika
ranga d
koszt 1000

Kaze Jiten
tworzy mini tornado
ranga b
koszt 4000

Kaze Nami
Technika może być wykonana nawet z zamkniętym wachlarzem. Użytkownik rozsyła wokół siebie falę wiatru, która nie dość, że atakuje wszystkich wokół, to jeszcze jest w stanie powstrzymać lecącą w naszą stronę
ranga B
koszt 4000

Kaze Sousaku
ninja wysyła wiatr który lokalizuje położenie innych ninja , technika bardzo przydatna w terenie. Jednakże w obszarze leśnym traci ona moc i obaszar działania jest bardzo mały.
ranga B
koszt : 2500

Kaze Enjin
Technika polega na zaatakowaniu przeciwnika kilkoma falami w kształcie kół. Koła są szybkie , jednakże lecą w linii prostej i gdy raz się ujrzy to jutsu można bez problemu przewidzieć co to jest. Ktoś o wysokiej randzie zanalizuje to już po pierwszym kole.
ranga B
koszt: 1500 za koło ( min 3 koła muszą być)

Kaze Ryu
Użytkownik wysyła falę powietrza, która zmienia się w smoka. Takim smokiem można sterować, a nawet atakować nim po kilka razy. Trzeba pamiętać , że podczas sterowania smokiem , nie można się zbytni ruszać i unikać , a rozproszenie spowoduje zniknięcie bestii.
ranga A
koszt: 5500+ 750 za post

Kaze Kangoku
tworzy tornado w którym zamyka przeciwnika. Ninja nie ma szans na wydostanie się z niego( to tylko przenośnia). Po zakończeniu ataku osoba która wpadła w to jutsu nie jest w stenie walczyć. Trzeba pamiętać o tym , że wir kosztuje mnóstwo chakry , a stworzenie go trochę trwa.
ranga S
koszt: 7500 + 1000 każdy post utrzymania

Kaze Kujiku
po zastosowaniu Kaze Kangoku ninja wysyła 3 fale uderzeniowe, które miażdżą jego przeciwnika. W wirze unik jest utrudniony , dlatego te fale są prawie śmiertelne. Bez połączenia z wirze są mnie gronie , gdyż lecą w linii prostej
ranga S
koszt: 2500 za falę

Shukai Sou
zakazana technika niszcząca wiatrem wszystko na danym terenie. Wygląda to tak że po złożeniu pieczęci wykonujący dosłownie eksploduje nieszczącym wiatrem który jest w stanie zmiatać nawet wioski. Jednakże technika ta jest prawie samobójcza i zmęczony ninja może po prostu się nią zabić. Po jej wykonaniu , nie można już dłużej toczyć walki. Do zniszczenia wioski potrzebny jest dobry punkt , najlepiej w środku nie , żeby nie dało się nigdzie zwiać , bo próba zniszczenia murów i wioski raczej się nie uda. Ta technika zdecydowanie może być użyta przez postać tylko parę razy w ciągu życia , każde następne użycie przybliża postać do śmierci. Trzeba też pamiętać o tym , że jeżeli technika tego pokroju natknie się na jaką kol wiek obronę , to ją zniszczy , jednakże potem osłabnie i to o sporo( jeżeli obrona jest rangi A bądź S ). Plusem jest szybkość wykonania trwa to tylko 5 sekund ( na taką potęgę to mało) , jednakże najszybsi zdążą w tym czasie zabić przeciwnika.
ranga S
koszt 15000


----------------------------------Profil-------------------------------
klan: Nara
demon:
natura chakry: All
umiejętności:
specjalne umiejętności:
organizacje:   nie macie
ilość chakry: 10.000.000
kasa: 50.000
ekwipunek: 5 kunai i 5 shirukenów
artefakty: nie macie

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.osm.pun.pl www.parafia-izabelin.pun.pl www.bitcc.pun.pl www.stealthsword.pun.pl www.prootw.pun.pl