Naruto-Center

Jest to gra oparta na podstawie popularnym anime Naruto


#1 2009-06-23 21:39:07

Shikamaru Nara

http://img57.imageshack.us/img57/6469/kagegu3.jpg

Zarejestrowany: 2009-06-23
Posty: 55
Punktów :   

Jutsu Suiton

Baku Suishouha
Ranga:A
koszt 4500
Shinobi wypluwa z ust niewyobrażalne ilości wody tworząc tym samym potężną i ogromną falę uderzeniową zalewającą cały teren wokół. Wytwarza w ten sposób jezioro, którym może później dowolnie manipulować np. wytwarzać fale. Dzięki tej technice można używać technik Suiton nawet w miejscach pozbawionych wody. Jedyną wadą techniki jest fakt iż zużywa ona dużo Chakry.

Benbaku Mizu
Ranga:C
koszt: 1500
Przed użytkownikiem powstaje wodna ściana służąca do obrony.
Do użycia potrzebny zbiornik wodny..

Daibakufu no Jutsu
Ranga:B
koszt : 2000
Woda najpierw krąży wokół użytkownika Techniki, następnie wodne tornado leci prosto na wroga. Technikę można wykonać tylko gdy w pobliżu jest woda.

Daibakuryuu no Jutsu
Ranga:C
koszt 2000
Tworzy w wodzie wir wciągający do siebie wszystko w swoim zasięgu.
Do użycia potrzebny zbiornik wodny.

Goshokuzame
Ranga:A
koszt 3000
Techniki tej można użyć jedynie w wodzie. Użytkownik stwarza z Chakry i wody pięć olbrzymich rekinów, które po kolei atakują przeciwnika używając swoich zębów lub uderzając np. płetwami. Rekiny są bardzo szybkie i silne, jest to atak trudny do uniknięcia zwłaszcza że uszkodzone rekiny odtwarzają swoje ciało z wody, w której się znajdują.

Do użycia potrzebny zbiornik wodny.
Kokuun no Jutsu
Ranga:B
koszt:1000
Jest to dość nietypowa Technika żywiołu Suiton. Shinobi wytwarza małą chmurę, z której po chwili zaczyna padać deszcz… tyle że nie jest to deszcz wody a łatwopalnej ropy. Gdy Shinobi użyje następnie wybuchowej notki czy Techniki żywiołu Katon efekt jest większy niż zazwyczaj gdyż ropa jest łatwopalna.

Mizuame Nabara
Ranga:A
koszt 2000
Shinobi wypluwa na ziemię (lub też inne podłoże) kleistą maź, za pomocą której unieruchamia przeciwnika. jest to bardzo dobra pułapka unieruchamiająca przeciwnika, możną ją ominąć jedynie kumulując w stopach bardzo dużą ilość Chakry, aby podeszwy mogły się odklejać od cieczy.

Mizu Bunshin No Jutsu
Ranga:B
koszt 500 za klona
Shinobi wytwarza za pomocą Techniki klony, które są stworzone z wody. klony wytwarzane dzięki tej technice tak samo jak i inne Bunshiny posiadają jednakże marny ułamek siły użytkownika. Jest to Technika bardzo przydatna, gdyż klony mają ilość chakry równą oryginałowi w chwili ich tworzenia.
Do użycia potrzebny zbiornik wodny.

Mizu Kamikiri
Ranga:B
koszt 2500
Shinobi uderza stopą w podłoże, następnie unosi nogę przez co na przeciwnika rusza fala wody, która może go nawet przeciąć. Żeby wykonać tą Technikę wymagana jest choćby kropla wody na stopie. Jest to szybki i dość silny atak.

Mizu No Mochi
Ranga:C
koszt 1500
Technika polega na wytworzeniu z wody bicza, którym można owinąć przeciwnika.
Do użycia potrzebny zbiornik wodny.

Mizu no Tatsumaki
Ranga:B
koszt 2000
Użytkownik wytwarza małe tornado wodne, które porusza się z dużą prędkością. Użytkownik kieruje tornadem, uderzając w przeciwnika odrzuca go.
Do użycia potrzebny zbiornik wodny.

Mizukuri No Yaiba
Ranga:C
koszt 1500
Technika polega na stworzeniu z wody praktycznie niezniszczalnego miecza, który bez problemu może przecinać nawet bardzo silne materiały.


Suijinheki
Ranga:B
koszt 2000
Po wykonaniu pieczęci wokół użytkownika Techniki pojawia się ogromna ściana z wody wirująca wokół shinobiego. Technika obronna stosowana głównie przeciwko Katonom.

Suikoudan no Jutsu
Ranga:B
koszt 2500
Aby wykonać Technikę Shinobi musi znajdować się w pobliżu zbiornika wodnego. Polega ona na połączeniu kilku strumieni wody, w wyniku czego powstaje wodny pocisk pędzący na przeciwnika. Strumień wody jest kierowany przez użytkownika.
Do użycia potrzebny zbiornik wodny.

Suiryuudan no Jutsu
Ranga:B
koszt 2500
Jest to silny atak. Z wody powstaje wielka kolumna formująca się w wielkiego smoka, który po wytworzeniu uderza w przeciwnika. Technikę tą można wykonać jedynie w pobliżu zbiornika wodnego.
Do użycia potrzebny zbiornik wodny.

Suirou no Jutsu
Ranga:B
koszt 2000
Technika Wodnego Więzienia polega na utworzeniu wielkiej kuli wody, w której Shinobi zamyka przeciwnika. Z Techniki praktycznie nie można uciec, jednakże ma ono mankament. Shinobi musi cały czas trzymać rękę na więzieniu, gdyż jeśli puści kulę wody, Jutsu przestanie działać.
Do użycia potrzebny zbiornik wodny.

Suishouha
Ranga:A
koszt 2500
Shinobi za pomocą wody tworzy wielką falę, która może zostać skierowana na przeciwnika. Fala posiada ogromną siłę.

Kiri-Gakure No Jutsu
Ranga:B
koszt 2000
Jest to bardzo przydatna Technika. Shinobi wytwarza za jej pomocą gęstą mgłę, która praktycznie uniemożliwia przeciwnikowi atak. Jednakże wykonawca Techniki widzi przez mgłę bez problemu.

Suiton No Yoroi
Ranga:A
koszt 2500
Gdy Shinobi zostanie zaatakowany jego ciało zamienia się w wodę, po wszystkim woda znów łączy się i Shinobi wraca do swojej zwykłej formy. Technika bardzo przydatna.

Suiryuuben
Ranga:A
koszt 2500
Shinobi stwarza nad sobą dużą kulę wody, z której może następnie wystrzelić wiele macek potrafiących przebić przeciwnika. Można nimi dowolnie kierować dopóki użytkownik Techniki nie zostanie rozproszony bądź nie wykona następnego jutsu.


Suishuu Gorugon
Ranga:B
koszt 2500
Shinobi wytwarza kulę wody, która zmienia się w węża. Wąż ten może poranić przeciwnika ostrymi zębami.

Suigadan
Ranga:B
koszt: 1500
Shinobi wytwarza z wody trzy wirujące wodne świdry, które uderzają w przeciwnika. Do wykonania Jutsu konieczny jest zbiornik wodny.
Do użycia potrzebny zbiornik wodny.

Suitenhoufutsu
Ranga:A
koszt: 3000
Z ziemi wznosi się woda zamykająca przeciwnika w ulepszonej wersji Wodnego Więzenia. Różnica jest taka że tego więzienia nie trzeba podtrzymywać. Techniki można użyć jedynie na gruncie, na którym znajduje się woda (na przykład po burzy).

Taihoudan
Ranga:C
koszt 1500
Użytkownik robi wydech po czym z jego ust wylatuje prosty strumień wody, który może uderzyć w przeciwnika.


----------------------------------Profil-------------------------------
klan: Nara
demon:
natura chakry: All
umiejętności:
specjalne umiejętności:
organizacje:   nie macie
ilość chakry: 10.000.000
kasa: 50.000
ekwipunek: 5 kunai i 5 shirukenów
artefakty: nie macie

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.swzp.pun.pl www.bakugan-nowa-vestroia.pun.pl www.astrayah.pun.pl www.pudelekphenian.pun.pl www.piszesz.pun.pl